jueves, 13 de enero de 2011

CAMPANYES INTERACTIVES


La primera campanya interactiva que m'ha semblat interessant és la de Nokia. En aquesta campanya, l'anunci ofereix la possibilitat de fer-se una foto amb el telèfon N73 i endur-te-la a casa. Això es pot fer gràcies a la col·laboració entre Nokia i flickr (un portal on s'hi poden penjar fotografies), que s'anomenta world 24h.



La següent és una publicitat Amnistía Internacional. El missatge diu: "Succeeix quan ningú està mirant". Així, primer es veu una imatge de violència de gènere, i després al mirar per la càmara, la imatge cambia per mostrar una parella aparentment feliç. 




Una altra campanya interactiva molt interessant és la de Lastminute. Aquesta publicitat és de fer dos anys, i tot i no tenir suport tecnològic, va atraure molt l'atenció del públic. La missatge és: Què faria si tingués un últim minut de vida?








La següent publicitat és de l'empresa Pedigree, de menjar per a gossos. Així els vianants podien interactuar amb el gos fent click en alguna de les 4 accions disponibles. 



L'última publicitat es tracta d'una nova modalitat de joc/publicitat que s'està provant els els cines americans. Es tracta de l'empresa Brand Experience Lab que ha firmat un acord amb NationalCineMedia, el major gestos de cines d'EEUU, amb més de 15.000 pantalles. Es vol distribuïr els seus AudienceGames a les pantalles del cine. La idea és curiosa, ja que es tracta de que els espectadors actuin com un "joystick humà" interaccionant amb la publicitat. I   això es pot apreciar en el vídeo que hi ha a continuació. 




http://www.youtube.com/watch?v=y6izXII54Qc




No hay comentarios:

Publicar un comentario