jueves, 10 de marzo de 2011

Collage representan valors de marca




Personalitat de la marca Morocco: quan penso en Marroc penso en un país islàmic on molts drets humans no es respecten, i on les dones tenen un tracte especial, i també, on tenen una cultura diferent a la nostre, però alhora és aquell bonic país on els colors són molt vius, on la gent és amable i acollidora, i on els nens tenen una ànima especial. Marroc també són molts mercats, menjar cuscús i tajine, sentir l'aroma del desert, de la muntanya i del mar. Sobretot Marroc és vida, llum i color. I, per a l'experiència, són molts tès, oferts amablement. 





Personalitat de Prénatal: es tracta d'una marca de roba per a bebès i per a embarassades, i també té altres productes destinats a aquest públic. És una marca reconeguda dins aquest mercat, amb gran prestigi, i amb una col·lecció actualitzada constantment. És una marca fresca que t'ofereix confiança en aquest moment tan especial.



Personalitat de Martini: quan pensem en aquest marca hi associem clarament les següents paraules: festa, glamour, sensualitat, copes, olives, alcohol, diversió, companyia... Així he volgut destacar principalment la festa, el glamour i la sensualitat. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario